بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

شهاب حسینی: از نام من سو استفاده شد

فرهنگخانه  :سایت موسیقی ایرانیان نوشت:مدتی پیش تک آهنگی با نام «شهزاده دریا» از طرف برخی سودجویان و با اسم شهاب حسینی هنرپیشه نام آشنای سینما و تلویزیون در برخی سایت‌های غیر مجاز دانلود موسیقی منتشر شد که خود شهاب حسینی طی بیانیه ای که به صورت اختصاصی در اختیار موسیقی ایرانیان قرار داده است، انتشار چنین قطعه موسیقی نسبت داده شده به خود را تکذیب کرد.

در ادامه می توانید بیانیه شهاب حسینی را بخوانید:

«امید به بهترین های آسمان و زمین برای هموطنانم، مدتی است شاهد حضور ترانه ای به نام «شهزاده رویا» یا «شهزاده دریا» یا یک همچین چیزی هستم که به بنده نسبت داده شده است. همچنین استفاده از تصویر اینجانب به عنوان پوستر و بیلبورد تبلیغاتی در مورد این ترانه که باعث تعجب است. خدمت هموطنان عزیزم اعلام می‌دارم که این اثر متعلق به بنده نیست، هرچند منویات شخصی که اقدام به این کار نموده بر کسی پوشیده نیست.

عرض می کنم که هدف قطعا سوء استفاده اعتباری از نام اینجانب بوده است که حتما به صورت قانونی پیگیر این اقدام خواهم بود و قانون احترام به حقوق دیگران را به این دوست نه چندان محترم یادآوری خواهم کرد. صداقت زیستن را از درگاه باریتعالی برای خویش و تمامی هموطنانم خواستارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد