بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

شاهرخ استخری از فاصله ها می گوید و پگاه آهنگرانی و…

 

خواندن متن در ادامه ی مطلب

خواندن متن در ادامه ی مطلب

شاهرخ استخری از فاصله ها می‌گوید
شاهرخ استخری مشغول بازی در مجموعه تلویزیونی «فاصله ها» به کارگردانی «حسین سهیلی زاده» است. این سریال هم زمان با تصویربرداری، هم اکنون مرحله تدوین را نیز پشت سر می گذارد. تصویربرداری «فاصله ها» در غرب تهران ادامه دارد و ۴۰ درصد از آن، مقابل دوربین رفته است. تدوین هم زمان این سریال را «امین عابدی» انجام می دهد و «آرمان موسی پور» نیز موسیقی آن را خواهد ساخت. «فاصله ها» به تهیه کنندگی محمدرضا شجاعی در ۵۰ قسمت ۳۵ دقیقه ای، برای پخش از شبکه سوم سیما ساخته می شود. قرار است این سریال تابستان هر شب روی آنتن رود. در «فاصله ها» که مضمونی اجتماعی دارد به جز شاهرخ استخری، بازیگران دیگری چون دانیال حکیمی، نیما شاهرخ شاهی، مریم کاویانی، روشنک گرامی، رضا توکلی، حمید شریف زاده، احمد قاسمی، نوید قنبریان، مینو شیخان، محمدرضا قیاس آبادی، حسن جوهرچی و بهاره افشار نیز نقش آفرینی می کنند. این دومین همکاری شاهرخ استخری با حسین سهیلی زاده پس از سریال «دل نوازان» است. شاهرخ استخری پیش از این نیز در چند مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کرده است.
پروانه معصومی خاتون برکت می شود
پروانه معصومی در فیلم «برکت»، جلوی دوربین رفت. این فیلم که کارگردانی آن را «رضا ابوفاضلی» برعهده دارد، هم اکنون در طالقان، مراحل تصویربرداری را پشت سر می گذارد. تصویربرداری «برکت» از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و هم زمان با ضبط، تدوین آن نیز انجام می شود. این فیلم به تهیه کنندگی «مهدی بشکوفه» و براساس فیلم نامه ای از «شاهد سلطانی  آزاد» و «بیژن غلام»، مراحل تولید را سپری می کند. در فیلم «برکت» که برای پخش در ایام سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) آماده می شود، به جز پروانه معصومی بازیگران دیگری چون جعفر دهقان، افشین نجفی، حامد وحید، مریم خدارحمی و پرستو صالحی نیز حضور دارند. این فیلم داستان زنی به نام خاتون -با بازی پروانه معصومی- را روایت می کند که خردادماه هر سال، راهی حرم می شود. اما امسال این سفر مثل هر سال نیست و راه، راه دیگری است. حضور پروانه معصومی در عرصه سینما در سال های اخیر، کم رنگ شده و بیشتر به بازی در سریال ها و فیلم های تلویزیونی مشغول است.
پگاه آهنگرانی درفهرست بازیگران آقایوسف
پگاه آهنگرانی به جمع بازیگران فیلم سینمایی «آقایوسف» دومین ساخته بلند علی رفیعی -در مقام نویسنده و کارگردان- پیوست. تست گریم برخی از بازیگران این فیلم از هفته گذشته آغاز شده است و در روزهای آینده، چند بازیگر دیگر نیز به فهرست بازیگران «آقایوسف» اضافه خواهند شد. این فیلم مضمونی اجتماعی دارد و داستان آن درباره ارتباط نداشتن آدم ها در جامعه امروز و زندگی بشر امروزی است. نخستین نشانه های این بی ارتباطی، تنها شدن آدم ها و تراژدی تنهایی انسان قرن بیست و یکم است. پگاه آهنگرانی پیش از این در فیلم هایی چون «دختری با کفش های کتانی» رسول صدرعاملی، « زندان زنان» منیژه حکمت و «صداها»ی فرزاد موتمن بازی کرده است. وی دو فیلم «زادبوم» ابوالحسن داوودی و «طبقه سوم» بیژن میرباقری را آماده نمایش دارد. هنوز تکلیف اکران هیچ یک از این دو فیلم، مشخص نشده است.
مهران غفوریان در یک نقش متفاوت
مهران غفوریان در یک نقش متفاوت، جلوی دوربین رفت. در روزهای پایانی فیلم برداری فیلم سینمایی «پیتزا مخلوط» به کارگردانی حسین قاسمی جامی، وی به فهرست بازیگران این پروژه اضافه شد. در این فیلم که مضمونی کمدی دارد، مهران غفوریان در نقش یک پیرمرد جلوی دوربین رفت و نقش پدر سعید آقاخانی را بازی می کند. این فیلم داستان دو جوان شهرستانی را روایت می کند که از هفت سال پیش برای کسب درآمد به تهران آمده اند. آن ها در یک پیتزافروشی مشغول کار می شوند تا این که بروز ماجراهایی، آن دو را در موقعیت های عجیب و جالبی قرار می دهد. به جز مهران غفوریان، بازیگران دیگری چون مجید صالحی، لیلا اوتادی، سعید آقاخانی، الیزابت امینی، علی صادقی، یوسف صیادی، محسن قاضی مرادی، مینا جعفرزاده، فرهاد بشارتی، الناز حبیبی، عباس میرزایی، حلیمه سعیدی، محمد حبیبی، سولماز حصاری و آتیلا پسیانی در «پیتزا مخلوط» ایفای نقش دارند. این فیلم کمدی مضمونی اجتماعی دارد و فیلم نامه آن را «برزو نیک نژاد» نوشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد