بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

بهترینا

مرجع تمام عکسها و خبرهای جدید دنیا

سریال مختارنامه رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین، سریال «مختارنامه» به عنوان تنها اثر نمایشی تلویزیونی در تازه‌های قرآنی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم رونمایی شد.
 به گزارش سایت سیمافیلم ، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی عراقی، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و عضو شورای عالی نمایندگان ولی‌فقیه در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید محمدی قائم‌مقام قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، رئیس هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و رئیس مرکز هماهنگی، توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی کشور و ارائه‌دهندگان 10 اثر برتر تازه‌های قرآنی برگزار شد، از داوود میرباقری به عنوان کارگردان مجموعه «مختارنامه» و حسن اسلامی‌مهر، رئیس مرکز سیمافیلم تقدیر شد.
در این مراسم سمیرا رستمی ، مدیر روابط عمومی مرکز سیمافیلم به نمایندگی از پروژه مذکور حاضر شده و به ایراد سخنانی پرداخت.
رستمی در مورد داستان این سریال گفت: توضیحی که در خصوص این سریال می‌توان داد، این است که مختارنامه 20 سال از زندگی مختار ثقفی را که به خونخواهی اباعبدالله الحسین(ع) بعداز واقعه عاشورا برخاست، روایت می‌کند. حجت‌الاسلام محمدی عراقی و هیات همراه با حضور در غرفه سیمافیلم به طور رسمی از این اثر فاخر در نمایشگاه رونمایی کرد.
مراسم رونمایی از تازه‌های قرآنی هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در جنب ورودی اصلی نمایشگاه برگزار شد که تصاویر مربوط به آن به طور زنده از شبکه قرآن و معارف سیما نیز پخش شد.
هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم همه روزه از ساعت 17 تا 24 و در روزهای تعطیل از ساعت 14 تا 24 در مصلای تهران پذیرای بازدیدکنندگان است.
 

منبع: jamejamonline.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد